• U košarici nema proizvoda.

Pitanja i odgovori

  /  Pitanja i odgovori

01. Naručio/la sam biljku! Koliko vremena moram čekati dostavu?

Kako bi osigurali optimalne uvjete za biljke, ih šaljemo ponedjeljkom, utorkom i četvrtkom. Na taj način želimo spriječiti da biljke tokom vikenda čekaju u skladištu pošte zapakirane.

02. Kako šaljete biljke?

Biljke šaljemo ponedjeljkom, utorkom i četvrtkom, kako bi osigurali najkraći rok čekanja na pošti. Biljke su temeljito pregledane i s puno brige zapakirane u kartonske tuljce poslane u paketu. Trudimo se koristiti što je moguće više ekološki razgradivih materijala i na taj način podržavati zero-waste politiku.

03. Kakve su opcije plaćanja?

Naša internetska trgovina nudi sa kreditnom karticom ili Paypalom.

04. Oštećeni artikl u dostavi.

Ako se slučajno dogodi da artikl dođe oštećen nam napiši najkasnije u roku 48 sati od zaprimanja paketa, na email [email protected]. Za prijavu štete ćemo trebati sliku paketa, unutrašnje ambalaže, oštećenog artikla, GLS naljepnice i opis oštećenja.

05. Tražim biljku, koje trenutno nema u ponudi. Možete li mi pomoći?

Sve dostupne biljke su napisane na stranici internetske trgovine. Iako se veselimo čuti koje biljke se traže, nažalost nemamo mogućnost naručivanja pojedinačnih biljaka za svaki zahtjev. Unatoč tome, što možda ne možemo ispuniti tvoje želje se veselimo čitati o tome koje su tvoje najdraže biljke na društvenim mrežama (Instagram, Facebook) i na mailu.

06. Nudite li pakiranje poklona?

Svakako! Mogućnost pakiranja poklona odaberite u polju košarica, u gornjem, lijevom kutu. Cijena pakiranja poklona je 20 knl i obuhvaća pakiranje narudžbe i čestitku s vašom porukom. U primjeru slanja poklona vam račun šaljemo mailom.

07. Kako da izaberem pravilnu veličinu ukrasnog lonca?

Kod izbora ukrasnog lonca pazimo da je promjer za 1-2 cm veći od lonca biljke. Bitno je pustiti malo prostora, kako bi zemlja ostala prozračna. Promjer oba lonca (ukrasnog i untrašnjeg) pronađete na internetskoj stranici.